selamat datang..sila jenguk lagi ^_^

22 December 2015

setahun berlalu

dituliS oleh ¥ α Ŋ α Đ z µ £ 3 komen ♥
lama sangat tak menulis kat sini
rasa sayu tau bila bukak blog
sebab tengok balik gambar anak² yang masih kecik
lanih dah besaq² semuanya

ya Allah sungguh rindu time anak² kecik dulu
menitik ayaq mata
sekarang dah punya anak 4 pun

banyak sangat kenangan yang tak di catat di sini
kesibukan urus keluarga, kerjaya, biznes
tiap² tahun berlalu macam tu saja 

anak-anak mama

Danish 10y
Batrisyia 7y
Fahim 3y
Afrina 8m


ada lagi ke kwn² blogger yang masih aktif?

02 November 2014

sat saja dah November 2014

dituliS oleh ¥ α Ŋ α Đ z µ £ 3 komen ♥
ya Allah 
rindu sangat dgn blog sendu ku nih

lama btoi tinggalkan zaman taip2 tempek gambaq2 kat sini. cepat btoi masa berlalu dan berlalu.. last aktif masa tahun 2009. zaman anak 2. yang tak henti2 kisah pasal anak. maknanya 2009 -20014 = 5thn berlalu tanpa tinggalkan kenangan kat sini.

anak ke 3 fahim pun dah besaq dah
2 thn 7bln umuq dia
kakak eisya 6thn. thn depan nak masuk darjah 1
abg danish dah darjah 3

besaq dah anak2 mama

dah makin sensitif plak anak2 makin besaq
tgk balik gambar2 baby
sedih je
rindu anak2 kecik dulu

rakan2 blog alam maya pun entah ke mana
lupa ingatan abih
rakan2 di fb pun ada yg dah unfriend
apa2 pun tak apa lah
hak diaorg
mungkin ada yg tak suka apa yg kita buat terutama 
bila buat bisnes usahawan multilevel. 
apa pun semuanya telah tertulis rezeki situ.
alhamdulillah

syg makcik/pakcik kecik

 

¥ α Ŋ α Đ z µ £ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea