selamat datang..sila jenguk lagi ^_^

11 January 2013

kawan-kawan kelas danish

dituliS oleh ¥ α Ŋ α Đ z µ £
 
kawan 1malaysia danish

kemarin mama ke sekolah danish lagi
beli buku yang dh habis haritu
dengan beli seluar sukan dia

buku sampai 1 subjek saja
yang lain2 belum ada stok
haihh mcmana lah anak nak buat latihan dalam buku aktiviti..

sambil tu nak ingatkan danish
dia dah hantar belum surat tidak hadir sekolah yang mama dh buat
bukan tak percaya dkt dia
surat tu penting sangat sbb melibatkan dia

pagi2 lagi dah pesan
sampai sekolah terus pi jumpa teac kelas dia dulu.. teac natrah
memang boleh diharap danish ni
dah bagi dkt cikgu kata dia

saya sampai2 dkt kelas dia
cikgu pulak takda.. bagi buku jalah
tapi..kawan2 dia yang lain pun merumun datang jenguk jugak
sonok kalo mama danish datang

bising toksah cakap la
budak2 kelas dia terlebih aktif kot
laki pompuan semua tak reti duduk diam

dah sebab ramai kawan2 dia dtang
last2 amik gamba danish dengan kawan2 kelas dia

ada yang main tendang2
ada yang main papan tulih
ada yang tido
ada yang duduk sorang2..

sabor je lah cikgu
mama yang anak 3 pun 
sampai nak terbit biji mata marah
ni kan 40 orang anak murid

tempat danish dkt tingkap
kiri dgn kanan dia diapit budak pompuan
hehe

biar lah.. duduk sama2 laki
nanti tak jadi keja

0 komen ♥:

syg makcik/pakcik kecik

 

¥ α Ŋ α Đ z µ £ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea